Promosi Shaklee Mei 2018

By | May 3, 2018

PROMOSI SHAKLEE MEI 2018

 

Ya, Promosi Shaklee kembali lagi.  Setiap bulan ada sahaja promosi yang hebat ditawarkan.  Jom kita tengok apa yang Shaklee tawarkan bulan Mei 2018 ini.  Bagi akak bulan ni wajib rembat cepat-cepat.  Apa taknya.  Tawaran yang ditawarkan ni sesuai untuk Bulan Ramadhan yang akan datang untuk memastikan kita lebih bertenaga sepanjang Ramadhan.

 

Ramadhan pun tinggal beberapa hari je lagi.  Pejam celik pejam celik dah nak masuk Ramadhan.  Apa kata kita buat persediaan awal untuk diri, anak dan keluarga kita.  Bulan Ramadhan ini apa kata kita berikan makanan yang lebih baik kepada keluarga kita terutama kepada anak yang baru belajar berpuasa.  

 

 

PROMOSI SHAKLEE MEI 2018

PROMOSI BELI PEK KEMBAR DAN DAPAT DISKAUN 10%

 

promosi shaklee mei 2018

 

 

promosi shaklee mei 2018

 

Performance® Natural Orange

Kekal terhidrat sepanjang hari, dengan elektrolit
penting untuk memastikan ibu terhidrat sepanjang
Ramadan dengan OPTI-LYTE™, gabungan
campuran formulasi proprietari dan campuran
unik karbohidrat yang membantu:
• Menambah elektrolit.
• Membolehkan badannya menghasilkan tenaga
segera serta tenaga kekal agar dia aktif.

 

 

promosi shaklee mei 2018

 

Cinch® Vanilla Shake Mix

Jaga Berat Badan Ketika Puasa
Bagi sesetengah orang, Ramadan adalah masa terbaik untuk
mengurangkan berat badan. Bantu ibu anda untuk mengurangkan
berat badan atau mengekalkan berat idealnya dengan Cinch®. Kaya
dengan protein dan kalsium, ia mengandungi:
• 6g serat dalam setiap hidangan untuk meningkatkan rasa kenyang
lebih lama.
• Leucine untuk mengekalkan otot-otot tanpa lemak bagi mencapai
berat badan yang lebih sihat

 

 

promosi shaklee mei 2018

 

Meal Shakes French Vanilla

Rasa Kenyang Dengan Khasiat Yang Penting
Pastikan ibu anda mempunyai nutrisi yang diperlukan sebagai
persediaan berpuasa. Lengkap dengan serat makanan,
asid amino, kalsium dan zink, minuman berkhasiat ini
mengandungi:
• Protein untuk membina dan memperbaiki tisu badan.
• Kalsium untuk membantu perkembangan tulang yang kuat.
• Vitamin dan mineral penting lain untuk fungsi tubuh yang
optimum.

 

 

PROMOSI SET YOUTH SKINCARE SHAKLEE

 

promosi shaklee mei 2018

 

Set Youth Skincare Shaklee

Tak sangka set penjagaan Youth ini dipanjangkan lagi promosinya sehingga Mei.  Jadi bersesuaianlah jika anda di luar sana nak nampak kulit muka berseri di hari Raya.  Dah boleh pakai dari sekarang tu. Nanti Hari Raya dah nampak 1 bulan kesannya.  Kerlas kau dik.  Cepat tau sebab stok Youth Skincare ini selalu susut dengan cepat dan nak tunggu stok seterusnya agak sedikit lewat.

 

PROMOSI SET CLEANSE & BURN DAN SET REVITALISE 

 

promosi shaklee mei 2018

 

 

promosi shaklee mei 2018

 

Cleanse & Burn Set

Dalam set ini terdiri daripada 

Dtx Complex

Herblax

Peppermint Ginger 

Alfafa

B Complex

Lechithin

Set ini kesemuanya memastikan anda di bulan puasa terasa lebih sihat dan cergas.  Di samping itu di dalam set ini dapat membantu bagi mereka yang mengambil peluang untuk menurunkan berat badan secara sihat dan lebih efektif.  Ianya juga membantu membuang dan menyingkirkan toksin dalam badan.  

 

 

 

promosi shaklee mei 2018

 

Set Revitalise

Di dalam set ini terdiri daripada

Vivix

Cinch Tea Mix

Coq Trol

 

Ketiga-tiga produk ini membantu anda kekal cergas dan aktif sepanjang Bulan Ramadhan nanti.  Insya Allah kekal bertenaga untuk melakukan ibadah sepanjang bulan puasa termasuklah solat terawih.  Jika sihat tubuh badan maka dapatlah melakukan ibadah dengan sempurna.  Tak gitu.

 

 

Jadi apa tunggu lagi.  Akak memang sarankan anda merebut peluang yang telah disediakan Shaklee pada bulan ini.  Promosi Shaklee Mei 2018 ini mungkin jarang sekali dibuat.  Apa kata lekas-lekas untuk rebut untuk sihat dan bertenaga di bulan puasa.  Seterusnya cantik jelita di Hari Raya.

 

Nak buat macam mana tu.  Apa lagi.. Jangan lupa whats app akak cepat-cepat.  Cepat-cepat tau

 

promosi shaklee mei 2018

One thought on “Promosi Shaklee Mei 2018

  1. Pingback: Harga Youth Skincare Shaklee Individual ⋆ BiLa AzieYaH TaiP BLoG

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *