Cafe Bang Chik Char Kuey Teow

Petang ni kami berdua saja keluar.  Anak-anak di rumah Mama Long.  En Chenta cadangkan untuk makan Char Kuey Teow.  Aiseyman… Sebagai peminat tegar Char Kuey Teow dengar je orang nak makan CKT apa lagi mestilah nak. Tapi dulu dah pernah makan sekali kat sini.  Dulu dah pernah rasa.  CKT kat sini tak menepati tekak ku.  Huhuhu..  Jangan marah arr..  Tapi memandangkan En Chenta yang ajak, ku OK kan saja.  Manalah tau kot resepi dia dah tukar.  Lagi pun dah ada perubahan pada rupa bentuk gerai.  Dulu hanya meja-meja di luar…

Read More