Kebaikan Cinch Tea Mix Shaklee

By | November 17, 2016

 

KEBAIKAN CINCH TEA MIX SHAKLEE

 

Hai..hari ni saya nak cerita mengenai Kebaikan Cinch Tea Mix Shaklee minuman tenaga sepanjang hari.  Eh minuman baru di pasaran ke?  Sebenarnya Cinch Tea Mix Shaklee minuman tenaga ini adalah salah satu produk Shaklee.  Kenapa saya namakan minuman tenaga chinch tea mix shaklee?  Mari saya buktikan dengan testimoni-testimoni.

 

ANTARA KEBAIKAN CINCH TEA MIX SHAKLEE

 

  • Sebagai sumber tenaga semulajadi
  • Meningkatkan tenaga dan ketahanan badan
  • Pilihan terbaik untuk menggantikan minuman kopi, soda ataupun manisan untuk mengekalkan kecergasan tubuh
  • Tanpa gluten, tanpa perisa, pewarna dan bahan pemanis tiruan
  • Rendah kandungan kafein
  • Membantu mengurangkan kolestrol
  • Menguatkan tulang
  • Baik untuk pencernaan dan boleh elak cirit birit
  • Membantu lawan penyakit seperti asma dengan kembangkan saluran pernafasan

 

Sebenarnya banyak lagi kebaikan minuman tenaga chinch tea ini.  Ia amat sesuai jika diambil sebelum anda melakukan senaman.  Keputusannya anda sendiri akan ketahui setelah mencuba.

 

KANDUNGAN YANG TERDAPAT DI DALAM CINCH TEA

 

Antara bahan utama yang terdapat di dalam chinch tea ialah:

 

  • Taurina
  • Matcha Green Tea – teh hijau gred tertinggi dari Jepun
  • Red Tea Extract
  • White Tea – teh yang menjalankan pemprosesan paling minimum
  • Roolbos Red Tea – tumbuhan herba dari India(dikenali sebagai The Miracle Tea/Long Life Tea)

 

TESTIMONI PENGGUNA CINCH TEA

 

 

kebaikan cinch tea mix shaklee

Tiada rasa mengantuk

 

kebaikan cinch tea mix shaklee

Rasa kenyang yang lebih lama

 

Cuba baca testimoni di atas:-

 

feel fresh tak mengantuk

ambil cinch tea dah rasa kenyang

 

kebakan cinch tea mix shaklee

 

 

 

itu kata testimoni yang ambil cinch tea… apa kata anda sendiri merasai khasiat cinch tea.  Orang kata tak cuba tak tahu..kan..

 

 

CARA BANCUHAN MINUMAN TENAGA CINCH TEA

 

Chich tea didatangkan dalam sachet yang mudah bagi setiap satu hidangan dan boleh diminum secara panas atau sejuk.  Bagi saya, saya suka dihidangkan sejuk.  Saya akan perahkan bersama limau.  Rasanya.. nikmat..

Kalau anda nak tahu juga, cinch tea ini juga saya suka amalkan ketika ingin membuat perjalanan yang jauh.  Contohnya balik kampung.  Ye lah kita kan nak memandu.  Jadi semasa memandu tu kalau boleh kita tak nak mengantuk.  Daripada kita mengambil makanan yang merapu baik ambil cinch tea.  Saya dah cuba banyak kali jika ambil cinch tea pada waktu pagi, Insya Allah tahan sehingga malam.  Hebat tak hebat?

 

AMACAM?

Macam teruja tak cuba minuman ini?  Apa lagi hubungi akak dengan segera.  Nak cuti sekolah ni nak balik kampung dan bercuti ni sesuai nak memandu jauhkan.  Cepat dapatkan dengan segera.

 

YA, SAYA BERMINAT BELI CINCH TEA

 

 

cropped-calling-number.jpg

 

One thought on “Kebaikan Cinch Tea Mix Shaklee

  1. Pingback: Tips Hilangkan Mengantuk Ketika Memandu - BiLa AzieYaH TaiP BLoG

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *